© 2015-2019 by Hero Fitness | Täby | www.herofitness.se

MORGONTRÄNING

med Naprapatgruppen & Hero Fitness

PLATS:

TIDER:

MEDLEMSKAP:

Säsongen är nu igång men du kan absolut hoppa in och köra med oss när som helst under säsongen! Kontakta oss så kan vi skräddarsy ett medlemskap åt dig.

53 pass (hela säsongen)   11.250:- (vi bjuder på 8 pass värde 2000:-)

35 pass (ca 2 pass/v)     8.250:- (vi bjuder på 2 pass värde 500:-)

18 pass (ca 1 pass/v)     4250:- (vi bjuder på 1 pass värde 250:-)

1 pass (provträning)       Gratis    BOKA

*giltigt 20/8 - 20/12 2019

**inga pass röda dagar.

Medley gym (Tibblebadet), Utomhus

Tis 6:00-07:00, Tors 6:00-07:00, Fre 6:00-07:00**

Träna med oss på morgonen!

Vi tränar i Täby Centrum, Tibblegymmet eller utomhus(Norskogsbadet, vid bra väder) tisdag, torsdag och fredag mellan 06:00-07:00

 

Vi tar hjälp av gruppdynamiken för att få goda resultat.

För att nå dina mål och få bra resultat är det viktigt att du trivs med din träning och att den känns rolig. Hos oss på Naprapatgruppen & Hero Fitness leds träningen av en personlig tränare och vi tar max in 10 personer i våra grupper.

Du kommer att få stor variation i din träning, vi övervakar och ser att tekniken är rätt och kan även lätt ändra och anpassa för att du ska utvecklas och går framåt i din träning.

 

Hur mycket använder du av kroppens potential?

Under alla tider har vi använt vår kropp genom att gå, springa, hoppa, balansera, krypa och klättra. Med våra händer kan vi lyfta, bära kasta och fånga. Vi har också behövt försvara oss genom att slå, sparka och brottas.

Hur ser det ut för dig idag? Hur mycket av kroppens potential använder du?

Vi tror att de flesta kroppar i dagens samhälle är understimulerade och uttråkade. Vi ger din kropp verktyg för att klara riktiga situationer som du har nytta av i din vardag.


 

Vi hjälper dig

  • Mäta dina resultat

  • Med träningsplanering veckovis/årsvis

  • Motivera dig för att träna

  • Få bättre kondition och styrka så att du orkar mer

  • Hitta din idealvikt

  • Gå från trött till full av ork

 

Några av våra träningsmetoder

  • Stretching och rörlighetsträning

  • Bålstabilitet

  • Styrketräning

  • Funktionell träning

  • Konditionsträning


 

Jag vill börja träna hur går det till?

Vi tar in löpande under året till våra grupper så länge vi har platser lediga.

Ring, maila eller fyll i formuläret nedan för att boka ditt första pass.

 

Prova-på-pass / Frågor